9 Ağustos 2009 Pazar

Geçmişe Bakınca Yarın Gelmiyor

Bir şeyleri değiştirmek isteyen insan önce kendinden başlamalıdır.

Tik Tak Şarkı Sözleri

Geçiyor zaman bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

SoruLArımı acıLarımı beni kuşatan anıLarımı
TopLadım birer birer Sattım ah bir eskiciye
Ne kazandı üzüLenLer Göz yaşı dökenLEr
Geriye bakıpta DüşünenLer
Kazanamaz asLa bu koç oyunu

Koş sakın ha ayağına bakma
Koş sakın ha yarıda bırakma
Nefesini tut durma aramaktan korkma

Tik tak tik tak...

Geçiyor zaman bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

SoruLArımı acıLarımı beni kuşatan anıLarımı
TopLadım birer birer Sattım ah bir eskiciye
Ne kazandı üzüLenLer Göz yaşı dökenLEr
Geriye bakıpta DüşünenLer
Kazanamaz asLa bu koç oyunu

Koş sakın ha ayağına bakma
Koş sakın ha yarıda bırakma
Nefesini tut durma aramaktan korkma

Tik tak tik tak...

Geçiyor zaman bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

Tik tak tik tak...

Geçiyor zaman bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

Zaman zaman durma içimizden geç
zaman durma korkuyor senden

Tik tak tik tak...

Geçiyor zaman bekLemiyor, bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca, Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

Tik tak tik tak...

Geçiyor zaman bekLemiyor
Aşk bir kez kaçınca geri geLmiyor
O zamanı yakaLa sakın ha yoruLma
Geçmişe bakınca yarın geLmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder